Home Eveniment Scăpăm de aglomerație! Consulatul de la Madrid, informatizat de anul viitor
Scăpăm de aglomerație! Consulatul de la Madrid, informatizat de anul viitor

Scăpăm de aglomerație! Consulatul de la Madrid, informatizat de anul viitor

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someoneShare on LinkedInPin on Pinterest

Ministerul Afacerilor Externe intenționează să informatizeze serviciile consulare, astfel încât multe dintre documentele cerute de către românii din străinătate, la ambasade sau consulate, să fie făcute direct de către solicitanți, on-line.madrid consulat

Consulatul Romîniei de la Madrid se numără printre primele instituții ce vor participa, de anul viitor, la proiectul pilot. Anunțul a fost făcut de către Bogdan Stănescu, director general al Departamentului Consular din cadrul Ministerului Afacerilor Externe, la întâlnirea românilor din străinătate, „Diaspora Estival”, de la Eforie Nord.

”De exemplu, dacă veți avea nevoie de o procură, veți putea intra pe site-ul ambasadei sau a consulatului din zona dumneavoastră, să completați formularul și să introduceți datele necesare, după care veți primi un cod.”

„Cu acest cod vă veți prezenta la misiunea diplomatică, la o dată anume când veți fi programați și veți putea ridica documentul respectiv. În acest mod se va reduce foarte mult timpul, nu veți sta la coadă și se vor evita o grămadă de neplăceri pentru toată lumea.” a spus Bogdan Stănescu.

„Succesul informatizării serviciilor consulare va depinde foarte mult de dorința românilor de a accesa aceste portaluri. Noi punem la dispoziție această modalitate dar cetățenii români care au nevoie de documente trebuie să se informeze și să aleagă această cale decât să bată în unele cazuri sute de chilometri fără să știe ce documente au nevoie cand se prezintă la ghișeu.”

„De aceea ne gândim ca începând din acest an să venim în comunitățile importante și să începem o campanie de informare masivă.» a mai precizat directorul departamentului consular.”

„De asemenea, începând cu anul viitor, se va introduce un call center care va simplifica totul. ”Sistemul informatic integrat pe care îl avem în lucru va fi reprezentat de un call center, care va răspunde tuturor. Solicitanții vor auzi la început un robot, care le va cere să parcurgă câteva etape, pentru ca mai apoi să fie în direct cu un operator.”

«Programul pilot va fi integrat la început în misiunile cu încărcare maximă, adică Roma și Madrid, unde sunt circa 2.000 de apeluri pe zi”, a mai precizat Stănescu.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someoneShare on LinkedInPin on Pinterest

LEAVE YOUR COMMENT

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

TERMENI ȘI CONDIȚII

Preluarea de informatii de catre alte site-uri web poate fi facuta numai in acord cu termenii agreati de catre www.inforoes.com in limita a 500 de semne, dar fara a depasi jumatate din articolul sau stirea in cauza, asigurandu-se astfel atat libera circulatie a informatiei, cat si caracterul de "revista a presei" sustinut de paginile de internet in cauza. Preluarea integrală a materialului se realizaza doar cu acordul www.inforoes.com sau cu precizarea "Preluat integral de pe www.inforoes.com" (întotdeauna însoțit de un link către materialul preluat). Dumneavoastra sunteti singurul responsabil atat fata de terti, cat si fata de www.inforoes.com in legatura cu accesarea/utilizarea/exploatarea Continutului. Pentru mai multe informati consulta TERMENI ȘI CONDIȚII